sâmbătă, 27 octombrie 2012

Super Remedii Pentru Indigestie


Cu totii cunoastem, sau cel putin asa cred, acea stare permanenta de disconfort creata de indigestie. Ea se manifesta prin balonare, greata, arsuri si dureri de stomac si bineinteles, acea senzatie de suprasaturatie. Eu, una, cand am indigestie, caut sa folosesc ca remedii plante naturale. Indigestia apare, de cele mai multe ori, din cauza exceselor din alimentatie. Dar contribuie si elemente precum: mancare grasa, multa cofeina, mancatul in graba si starile tensionate care influenteaza negativ psihicul.

Din toate sfaturile pe care le-am primit, in cazul meu au functionat cu adevarat menta, ardeiul iute si feniculul. Desi la inceput am fost reticenta in privinta ultimului, dupa ce l-am incercat a ajuns sa imi placa cu adevarat si gustul, si retetele in care il poti utiliza si bineinteles, efectul pozitiv impotriva indigestiei. Semintele de fenicul sunt excelente pentru a elimina balonarea, crampele de la nivelul abdomenului, elimina gazele si indigestia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu